Ruotsinkielinen palvelukoordinaattori – Vantaa
Miksi etsimme palvelukoordinaattoria?
Haluamme palvella asiakkaitamme parhaalla mahdollisella tavalla. Toimintamme kasvaessa etsimme tähän uuteen tehtävään henkilöä, joka pystyy kommunikoimaan sujuvasti sekä ruotsiksi että suomeksi ja palvelemaan asiakkaitamme heidän äidinkielellään. Jos pidät ihmisten kohtaamisesta ja asioiden koordinoinnista, nautit haasteellisesta työstä ja olet samalla järjestelmällinen sekä ihmisläheinen, voit olla juuri etsimämme henkilö. Tarjoamme kattavan perehdytyksen, jotta voit kehittyä vastuualueesi ammattilaiseksi.
Palvelukoordinaattorin tehtävänkuva
Työ on monipuolista ja haastavaa
Asiakaspalvelutiimimme tehtävänä on auttaa jälleenmyyjiämme tilauskäsittelyissä sekä vastata verkkokauppa-asiakkaidemme tiedusteluihin. Lisäksi toimit omien erikoisliikemyyjiemme arjen tukena tuotteisiin ja järjestelmiin liittyvissä kysymyksissä. Koska kaikki ei valitettavasti aina mene suunnitelmien mukaan, myös reklamaatioiden käsittely sekä optimaalisen, nopean ratkaisun löytäminen niihin on osa työnkuvaasi. Saat myös kiitokset, kun asiat hoituvat suunnitellusti. Teet tiivistä yhteistyötä niin myyntiorganisaation kuin ostotoimintojen kanssa logistiikkaa unohtamatta. Esimiehesi on asiakaspalvelun päällikkö.
Palvelukoordinaattoreillamme on erilaisia taustoja, mutta kaikista heistä on tullut huippuosaajia tähän työhön. Älä siis turhaan epäröi hakea, vaikket tuntisi tuotteitamme – perehdytämme sinut alan ammattilaiseksi. Kehitämme jatkuvasti toimintamme kaikkia osa-alueita ja myös sinua. Päiväsi täyttyvät haastavista palvelutilanteista ja opit joka päivä jotain uutta. Työkalujasi ovat tietokone sekä puhelin ja käytössäsi ovat alan parhaat tietojärjestelmät, jotka helpottavat työtäsi. Työpisteesi on Vantaan pääkonttorillamme.
Kun aloitat työssäsi, laadimme sinulle räätälöidyn ja kattavan perehdytysohjelman, jota kaikki uudet työntekijämme ovat kehuneet. Meillä et ole yksin: sinulla on aina tukenasi esimiehesi, kollegasi, koko organisaatiomme tekninen asiantuntemus sekä kaikki muu tuki, mitä ikinä työssäsi tuletkaan tarvitsemaan.
Mitä työ vaatii ja kenelle se sopii
Odotamme, että kestät painetta ja säilytät iloisen palveluasenteesi kaikissa vaihtelevissakin tilanteissa. Asiakkaamme taas arvostavat palveluhenkistä tekijää, joka pitää sen mitä lupaa. Hallitset kokonaisuuksia ja osaat priorisoida asiat oikeaan tärkeysjärjestykseen. Päivittäisessä työssä ratkaisukeskeisyys on yksi tärkeimpiä tarvitsemiasi ominaisuuksia. Toivomme myös, että sanat itsevarma, organisointikykyinen ja analyyttinen kuvaavat sinua. Halu oppia ja kehittää itseään on yrityksessämme kaikissa tehtävissä välttämätöntä. Tehtävän painopiste tulee olemaan ruotsinkielisissä asiakkaissamme, joten edellytämme vahvaa suullista ja kirjallista ruotsin kielen taitoa suomen kielen taitoa unohtamatta.
Toivomme, että sinulla on kokemusta asiakaspalvelutehtävistä ja että olet mielellään työskennellyt myös projektien parissa. Kyky omaksua ja käyttää erilaisia tietojärjestelmiä on välttämätön, sillä työssäsi hyödynnät toiminnanohjausjärjestelmän lisäksi useita muita ohjelmistoja. Arvostamme kaikkea koulutusta, mutta lopullisen valinnan ratkaisevat kokemuksesi ja persoonasi.
Jos koet, että tehtävänkuva ja odotuksemme osuivat sinuun, niin hae rohkeasti!
Mitä lupaamme
- Poikkeuksellisen lämminhenkisen työyhteisön, rennon ja avoimen, johon on helppo päästä mukaan.
Yritys kehittyy ja sinäkin kehityt. Työssäsi pääset haastamaan itsesi ja kasvamaan alan asiantuntijana. Tuemme ja koulutamme sinua. - Kattavan työterveyshuollon, kulttuuri-, liikunta- ja lounasedun sekä tuntuvan alennuksen tuotteista.
- Palkitsemme sinut sopimuksen mukaisella kiinteällä kuukausipalkalla ja talon yleiselläbonusjärjestelmällä.
- Työ on vakituinen, joustava arkityö hybridimallilla (37,5 h/viikko) ja toivomme, että pääsisit aloittamaan heti vuoden vaihteen jälkeen.
Meistä lyhyesti
Laattapiste-Pukkila Oy on onnistumisen lähtöpiste ja sitä se voi olla myös sinulle. Olemme inhimillinen ja muita toimijoita kasvollisempi perheyritys, jolla on hyvin tehtyjen asioiden historia ja kiinnostava tarina. Paikat, joissa vietämme eniten aikaa, vaikuttavat suoraan mielenmaisemaamme. Meitä on jo yli 40 vuoden ajan ajanut tahto luoda suomalaisille paikkoja, joissa on helppo voida hyvin. Vaikka aloitimme kylpyhuoneista, parannamme nykyään elämänlaatua monipuolisesti sekä kodeissa että julkisissa tiloissa.
Perhehenkinen työpaikka – Yli 160 työntekijäämme muodostaa suuren perheen, jossa jokaiselle on selkeästi määritelty työnkuva. Voit työssäsi keskittyä tekemään juuri sitä, mihin sinut on palkattu. Meillä jatkuva kehittäminen on osa työkulttuuriamme ja siksi kehitämme myös henkilöstömme osaamista tehtävänkuviin räätälöidyillä koulutuksilla. Yhdistämme päivittäisessä työskentelyssämme yksilöiden vahvuudet, jolloin meillä on lopputuloksena onnistunut projekti ja tyytyväinen asiakas. Jokainen työntekijämme on avainhenkilö ja ketjun tärkein lenkki.
Kiinnostuitko?
Jos et ilmoituksesta tai kotisivuiltamme löytänyt kaikkia vastauksia kysymyksiisi, voit soittaa yrityksemme hyvin tuntevalle Minervapartnersin konsultille Kari Kuosmaselle, p. 040 753 3520.
Lähetäthän hakemuksesi, ansioluettelosi ja maltillinen palkkatoiveesi viimeistään ma 9.12.2024 aikana oheisen linkin kautta. Hae tästä.