Onnistumisen lähtöpiste on suomalainen

Laattapiste on ollut mukana uudistamassa suomalaisia koteja ja julkisia tiloja jo yli 40-vuotta. Vuoden 2023 alusta lähtien jatkamme tätä työtä Avainlippu-tunnuksen kanssa.
Pääkuva

Tommi ja Petteri Haru iloisevat perheyrityksen saamasta tunnustuksesta.

Suomalaisen Työn Liitto on myöntänyt Laattapisteelle Avainlippu-merkin käyttöoikeuden. Käyttöoikeus koskee kaikkia Laattapisteen palveluita kuluttajille ja ammattilaisille. Laattapiste on toiminut alusta asti perheyrityksenä, ja asiakas on aina ollut yrityksen toiminnan keskiössä.

Samalla kun Laattapisteen myymälät eri puolella Suomea tarjoavat asiantuntevaa palvelua niin ammattilaisille kuin kuluttajille, palvelee verkkokauppa vuorokauden ympäri verkossa. Vantaalla sijaitsevan pääkonttorin yhteydessä toimiva keskusvarasto toimittaa tavaraa ympäri Suomea.

Laattapiste on toiminut alusta asti perheyrityksenä, ja vuosien saatossa yrityksen koko on kasvanut, mutta perheyrityksen arvot ja henki ovat edelleen vahvasti läsnä. Tunnustus on otettu innokkaasti ja ilolla vastaan.

”Olemme aina panostaneet siihen, että prosessien sijaan keskitymme asiakkaaseen, oli kyseessä sitten suuri yritysasiakas tai kuluttaja-asiakas. Sanomattakin on selvää, että olemme todella innoissamme ja kiitollisia, että saamme jatkossa viedä perheyrityksemme tarinaa eteenpäin Avainlipun kanssa”, Laattapisteen toimitusjohtaja Tommi Haru kertoo.

”Aloitimme pienenä perheyrityksenä, mutta nykyään Laattapisteestä on kasvanut laaja asiantuntijoiden verkosto”, Tommi Haru jatkaa.

Avainlippu tunnetaan Suomessa laajasti ja se toimii merkkinä suomalaisesta työstä. Suomalaisen Työn Liitto kuvaa merkkiä seuraavasti:

”Merkin myöntämisen ensisijaisena kriteerinä on aina se, että palvelu on tuotettu Suomessa. Palvelu-Avainlipulla tunnustetulla yrityksellä on myös oltava merkittävä kotimainen omistusosuus, Suomessa toimiva johto ja yrityksen pääkonttorin tulee sijaita Suomessa.”

Avainlippu-merkillä huomioituihin palveluihimme voit tutustua tarkemmin alla olevien linkkien takaa.

Palvelut kuluttajille

Lue lisää

Työkalut ammattilaisille

Lue lisää

 

Asiakkaan asialla

Laattapiste on kasvanut vuosien saatossa perheyrityksestä laajaksi ammattilaisten verkostoksi, mutta suhtautuminen asiakkaaseen ei ole muuttunut. Tämä pätee niin Laattapisteen myymälöihin, kuin 24/7 palvelevaan verkkokauppaan. Jatkuvasti kehittyvän verkkokaupan suosio on yllättänyt jopa meidät!

Osana verkkokaupan kehittämistä ja asiakkaidemme ostokokemuksen parantamista, seuraamme aktiivisesti verkkokaupan NPS-tuloksia. NPS eli ”Net promoter score” kuvaa sitä, miten moni asiakkaistamme suosittelisi palveluitamme.

Emme tyydy pelkästään seuraamaan lukuja, vaan olemme tehneet niistä ohjenuoran arjen toimintaan.

  • Tiimimme käy säännöllisesti läpi asiakkaidemme yhteydenotot
  • Vastaamme asiakkaidemme yhteydenottoihin mahdollisimman nopeasti. Pääsääntöisesti vastaamme puheluihin jopa alle minuutissa.
  • Asiakaspalvelutiimimme ottaa suoraan yhteyttä asiakkaisiin, jotka antavat verkkokaupallemme arvosanaksi kuusi, tai vähemmän, NPS-mittauksen yhteydessä Tämä koskee niin yksityisasiakkaita, kuin yritysasiakkaita.
  • Tavoitteenamme on ymmärtää, miksi asiakas on kokenut palvelun puutteelliseksi ja kehittää niistä entistä parempia. Saamiemme palautteiden perusteella olemme esimerkiksi kehittäneet sitä, miten erilaiset tarjoustuotteet löytyvät verkosta.

Emme piilottele tuloksia, vaan asiakaspalautteista muodostuva NPS-luku on esillä verkkosivujemme etusivulla, ja samalla nostamme esille asiakkaiden jättämiä avoimia palautteita.

Mikäli haluaisit antaa palautetta Laattapisteen palveluista, niin voit tehdä sen näppärästi palautelomakkeella. Voit myös olla asiakaspalveluun yhteydessä puhelimitse soittamalla numeroon 09 878 0331.

 
 

Katso myös

Varaa aika Etsi myymälä